Faq

  • Product niet gevonden?

    Wij werken continu aan de uitbreiding van ons productaanbod. Kan je een product toch niet terugvinden in onze webshop, dan kan je steeds ons contactformulier invullen met een aanvraag voor het desgewenste product. Wij proberen je binnen de 24 uur verder te helpen. 

    Let wel: volgende producten kunnen omwille van wetgeving of logistieke moeilijkheden voorlopig niet online besteld worden:
    - voorschriftplichtige medicatie of medicatie op schriftelijke aanvraag
    - diergeneeskundige producten
    - producten die een gekoeld transport vragen
    - ontvlambare producten zoals drukaërosols, ontsmettingsmiddelen,...

  • Vragen over verzending
    Ja, je ontvangt via email een "track & trace"-code wanneer wij jouw bestelling klaarmaken voor verzending.

    Ophaling in de apotheek is altijd gratis.

    Voor verzending via Bpost worden er voor bestellingen vanaf €40 eveneens geen verzendingskosten aangerekend.

    Bedrag bestelling <€40: €3.45 verzendingskosten

    Indien wij jouw betaling op werkdagen vóór 12u ontvangen, en het product voorradig is, kan de bestelling nog diezelfde dag verstuurd worden.
    Plaats je jouw bestelling op een zaterdag, zondag of op een feestdag, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden.

    In 95% van de gevallen zal je het pakket de volgende werkdag ofwel bij jou thuis/op kantoor, het postpunt of in de pakjesautomaat kunnen ontvangen (afhankelijk van de gekozen leveringsoptie)

    Je kan er ook voor kiezen om jouw pakket op een andere dag te laten leveren dan de eerstvolgende werkdag door de gewenste datum aan te duiden tijdens het afrekenproces. Wij doen ons best om hier zo goed mogelijk aan tegemoet te komen.

    Bij ophaling in de apotheek, wordt je via email verwittigd wanneer jouw pakket voor je klaarligt. Bestellingen doorgegeven vóór 12u zullen, afhankelijk van de voorradigheid, doorgaans vanaf 17u opgehaald kunnen worden.

    Je pakket wordt automatisch de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Ben je opnieuw niet thuis, dan krijg je een zendingsbericht in jouw brievenbus. Hierop vind je het adres van het postpunt waar je het pakket nog gedurende 15 dagen kan ophalen.

    Wanneer wij jouw betaling goed ontvangen hebben, brengen wij jou daarvan via e-mail op de hoogte. Afhankelijk van de voorradigheid van jouw producten zal vervolgens het pakket klaargemaakt worden. Als jouw pakket de apotheek verlaat, ontvang je opnieuw een email met daarin de "track & trace"-code van jouw bestelling
    Heb je na het verstrijken van de verwachte leveringstermijn vanaf het moment van verzending nog steeds geen pakket ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

    Jazeker, Digi Pharma biedt jou de mogelijkheid om te kiezen tussen levering op een opgegeven adres (bv jouw thuisadres/op kantoor), in een door jou gekozen Bpost leverpunt of in een pakjesautomaat in jouw buurt. Ook ophaling in onze apotheek is mogelijk (Stationsstraat 30, 8470 Gistel).
    De gewenste leveringsmethode kan je kiezen tijdens het afrekenproces.


    Jazeker, geef hiervoor tijdens de uitcheckprocedure jouw BTW nummer door in het opmerkingenveld (bij de factuurinformatie).

  • Dienst na verkoop

    Geneesmiddelen, babyvoeding en medische hulpmiddelen kunnen niet geretourneerd worden, behalve in geval van gebreken. Om de kwaliteit en veiligheid van deze producten te verzekeren, vereisen deze stoffen immers optimale bewaaromstandigheden. Dit kunnen wij enkel garanderen zolang het product in de apotheek bewaard werd. Op jouw beurt kan je er dan ook zeker van zijn dat de bestelling die bij jou toekomt enkel producten bevat die aan de hoogste normen voldoen en veilig zijn voor jouw gezondheid.

    Andere bestellingen mogen wel geretourneerd worden binnen een termijn van 14 kalenderdagen na de dag van levering. De voorwaarden waarop dit dient te gebeuren, vind je terug in de paragraaf 'herroepingsrecht' in onze algemene voorwaarden.

    Als Digi Pharma jouw teruggezonden bestelling onder de juiste voorwaarden en binnen de vastgesteld termijn ontvangt, zullen wij jou de aankoop van deze producten terugbetalen met uitzondering van de leveringskosten. De teruggave gebeurt binnen de 14 kalenderdagen vanaf de ontvangst van terugzending door Digi Pharma.

    Indien bij levering van het pakket grote beschadigingen aan de verpakking worden vastgesteld, raden wij aan het pakket niet te aanvaarden en terug mee te geven met de koerierdienst. Noteer op de ontvangstbon dat het pakje beschadigd is.
    Blijkt de inhoud van het pakket beschadigd te zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Bezorg ons in ieder geval een aantal foto's van het beschadigde product en geef een duidelijke omschrijving van het probleem.

    Je pakket wordt tweemaal automatisch aangeboden op het opgegeven leveringsadres. Daarna wordt een bericht nagelaten in je brievenbus met het adres van het postpunt waar je het pakje nog gedurende 15 dagen kan ophalen. Heb je echter geen bericht ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

    Je kan jouw pakket ook volgen via de track&tracecode die je per mail ontvangt na bestelling van je producten.

Apotheek van wacht

Klik hier voor de apotheek van wacht

Noodoproepnummer 24u/24u voor een apotheek van wacht

0900 10 500 (0.50EUR/min)

fagg.jpg

Promoties

Alle vermelde promoties zijn geldig van 1 oktober t.e.m. 31 oktober 2017

Betaalmethodes

visa, mastercard, maestro, ideal

 

Blijf op de hoogte

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

 

kwaliteitslabelControleer of onze online apotheek betrouwbaar is